Freitag, 6. April 2012

Frohe Ostern - Paşti fericite

ausDie Auferstehungvon Mihai Eminescu 

Durch von Feuchtigkeitsmoder geschwärzte Wände,
Schlich des Todes kalter Odem in die Stille;
Honigworte sprach halblaut eine einzig’ Stimme,
Worte aus des ehrwürdigen Evangeliums Bände.

aus dem Rumänischen von Anton Potche

din „Plimbarea de paşti – Faust I” de Johann Wolfgang Goethe

Deja aud un vuiet în sat,
Aici e al poporului cer adevărat,
Satisfăcuţi jubilează mari şi mici:
Ca om am dreptul să exist aici.

din germana de Anton Delagiarmata


„De Osterhas“ vun Alexander Roda Roda

De Has hot mol zum Kokosch - höflich awwer e bissje gereizt - gsaat: „Dehr seit jo wedder mol unglaublich populär. Ich meecht endlich des Johr erlewe, wu net Millione vun Postkarte mit Eirem Bild verschenkt werre.“

Em Has sin Wutträne in die Aue kumm, un er hot geantwort: „Dankscheen forr die Popularität. Jo, ich pheif uf die Popularität. Wie stehn ich do vor de annre Waldbewohner mi’me Nist voll scheckliche Osteroier. Du, Kokosch, ich sin norr e oonfacher Feld- un Waldbewohner un beliebt bei vill Tiere. Awwer ich hun mei Mission in der Natur, un zwar die Fortpflanzung vun meiner Art. Do erfind irgend e Mensch des Märche vum Osterhas. Dehr wisst doch, dass do dron ka Wort wohr is. Awwer mei Ruf is weg un ich sin forr ewich lächerlich gemach. Mei Lewe werd net ernst gholl. Jeder bringt des Märche mi’m Osterhas un dem scheckliche Osteroi mit meim Nome in Verbindung.

Awwer de Kokosch hot gsaat: „Was wollt Dehr? Die Mensche sin nun mol owwerflächlich. Die Sarah is net dorch ehre Kunst berühmt wor, sondern dorch ehre Magerkeit, un werd heit noch als Urbild vun der Magerkeit verstann. Gorbatschow is e Raki un ka russischer Staatsmann odder Henry Clay e Zigari. Dorch e Oi is de Kolumbus berühmter wie dorch sei Entdeckunge. Denkt dron, liewer Has, es hot was Gudes, schlecht verstann odder verschennt zu sein, weil es is besser wie vergess zu werre.“

aus’m Hochdeitsche vum Berns Toni

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen